23 Απριλίου 2023

Μία και καλή

Καταρχήν για να μην φανεί ότι είμαι αχάριστος, σπεύδω εκ των προτέρων να δηλώσω ευγνώμων που η τύχη μου επέτρεψε να μετάσχω στο θαύμα του μυστηρίου της ζωής, και δη καθώς διαθέτω τουλάχιστον προς ώρας, εκτός από το ύψιστο αγαθό της υγείας, τα απαραίτητα συστατικά για τα προς το ζην ενός αξιοπρεπούς βίου.

Δηλαδή για να εξηγούμαι, εκτός από το βασικό επίδομα από το ταμείο ανεργίας και την εξασφαλισμένη καθημερινή διατροφή από το κοινωνικό παντοπωλείο, δικαιούμαι να λαμβάνω από μια σειρά έκτακτων προγραμμάτων voucher όπως π.χ Fuel Pass I - II , Market Pass κλπ, αλλά εκτός από αυτά ενίοτε μου αναλογούν διάφορες παροχές κοινωνικών μερισμάτων η άλλα εξτρά επιδοματάκια, όπως κουπόνια για διακοπές η αγοράς βιβλίων κλπ, κλπ. Έλα μου όμως που με πιάνει κι εμένα καμιά φορά το παράπονο και μουρμουρίζω περί διάφορων άλλων άπιαστων τινων, μου συμβαίνει θαρρώ γιατί ρέπω από φυσικού μου κατά τι περισσότερο από τον αποδεκτό μέσο όρο να σχολιάζω την αρνητική πλευρά των πραγμάτων, αλλά μόνο και μόνο για να μην με πιάνει το μάτι όπως έχω ακούσει. Κάπως έτσι λοιπών κι ετούτη την φορά, μονολογούσα για την ριμάδα την πήχη μου που δεν είναι ίσια, όπως λέγανε κάποτε στην οικοδομή. Μιας κι εμένα δεν μου έχει τύχη ποτέ να πιάσω την καλή που λένε, αλλά ούτε καν μια μέτρια από τις τόσες ευκαιρίες που υποτίθεται ότι επιφυλάσσουν οι μοίρες στην ζωή του καθενός μας, έτσι το ρίχνω κι εγώ στο παράπονο μοιρολογώντας περί τον καημό μου. Άνθρωπος είμαι και με πνίγει ώρες ώρες το άδικο, γιατί πάντοτε να είναι οι άλλοι και όχι εγώ; και δεν λέω μόνο το ότι δεν μου έχει ποτέ χαμογελάσει η τύχη να μου κάτσει κάποτε έστω μια και καλή, αλλά τουναντίον ένας στους εκατό άμα είναι να του λάχει καμιά στραβή εγώ θα είμαι, τέτοια αναποδιά.
Άλλο πράγμα τώρα το άν η ριμάδα η τύχη μου δεν ενδιαφέρει απολύτως κανέναν, στην ουσία το πρόβλημα έγκειται από την ανεπάρκεια της εκφραστικής μου ικανότητας που δεν επιτρέπει την περαιτέρω ανάπτυξη για την ιδανική ολοκλήρωση του θέματος, ακόμη κι αν τούτο δεν σημαίνει ότι παύουν να νοούνται οι σχετικές παραστάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην πυροβολείτε ασκόπως