24 Μαΐου 2023

Εξηγούμε κι ας παρεξηγούμαι

Αν τυχόν παρακολουθεί ακόμη κάποιος τακτικά τούτο το μπλοκ σίγουρα θα έχει αντιληφθεί ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα η θεματολογία του άλλαξε άρδην. Έπειτα από 1500 και περισσότερες σχετικές δημοσιεύσεις κατά την διάρκεια μιας περιόδου συνεπούς προσήλωσης στην παρουσίαση θεματικών αφιερωμάτων στην ιστορία της Κρήτης, το παρών ιστολόγιο συν το χρόνο κατέστη τρόπον τινά στην συνείδηση των επισκεπτών να είναι συνυφασμένο αποκλειστικά με κρητικά θέματα.
Καλώς ή κακώς όμως έφτασε η ώρα κι αυτός ο θεματικός κύκλος έκλεισε.
Πράγμα λογικό καθώς το συγκεκριμένο αντικείμενο όπως εγώ τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι κάποτε θα εξαντλούσε τα όρια του, δεδομένου αν λάβουμε υπόψιν ότι προ πολλού στην Κρήτη έπαψε να παράγεται ιδιαίτερη ιστορία.
Ένας αφοσιωμένος κύκλος πραγματικά ιδιαίτερα αξιόλογων αναρτήσεων, συνοψίζεται κυρίως σε αναδημοσιεύσεις ιστορικών άρθρων που εντρυφούν μια μεγάλη γκάμα από ιστορικές λεπτομέρειες της μακραίωνης και εξόχως ενδιαφέρουσας ιστορίας της μεγαλονήσου. Αυτός ο εξαιρετικά πλούσιος κύκλος ο οποίος μάλιστα θα έλεγα ότι χαρακτηρίστηκε από μια αρκετά ικανοποιητική αποδοχή, όπως μαρτυρούν τα σχόλια και η έως τότε αξιοπρεπής επισκεψιμότητα του μπλοκ.
Αποκομίζοντας εν τέλει όλο αυτό το χρονικό διάστημα την έντονη εντύπωση ότι ως έτσι το μπλοκ εκτιμήθηκε από αρκετούς φίλους επισκέπτες.
Η επιμονή στο συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο εκτός ίσως από κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις, θα έπρεπε να αναλώνεται σε συνεχείς επαναλήψεις η να υπεισέρχεται σε μια διαδικασία αποκλειστικά με εξειδικευμένες ακαδημαϊκού επιπέδου αναδημοσίευσης.
Έκτοτε η αλήθεια είναι ότι το πήρα επάνω μου, για κακή τύχη δυστυχώς των φίλων του ιστολογίου, ανεβάζοντας σποραδικά προσωπικά παρακείμενα, τουτέστιν κατά αραιά διαστήματα διάφορες άτακτες και ιδίως αδιάφορες σκέψεις μου.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι με θεωρώ ικανό να γράψει οτιδήποτε άξιο λόγου και ιδιαίτερα να το δημοσιεύσει, παρά το δεδομένο όμως της μετριότητας μου δεν στερούμαι του γεγονότος να συνεπαίρνομαι από τον ειρμό της γραφής κατά την διαδικασία δημιουργίας έστω ενός απλοϊκού κειμένου, παλεύοντας κι αντιπαλεύοντας με σημασίες νοήματα και όλες αυτές τις ιδεατές αιτιάσεις που συγκρούονται μανιασμένα συγχέοντας κάθε πιθανή πρόταση.
Ενδιαφέρουσα κατάσταση, τουλάχιστον για εμένα, όσο κι αν βρίσκομαι χαμένος κατά την διάρκεια των περιφραστικών περιπλανήσεων μου να σκυλοπνίγομαι στ΄ άγνωστα κι επικίνδυνα μελανά ύδατα μιας κουταλιάς γραμμάτων.
Καθώς κατάπληκτος ανακάλυπτα κι εγώ με την σειρά μου παντού να με καρτεράει η America.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην πυροβολείτε ασκόπως