10 Ιουλίου 2024

Καλό σας βράδυ.

Μια στιγμή μοναχά χαλάρωσης μου μένει κι εμένα καθ΄όλη την διάρκεια της δύσκολης μέρας, κι εκεί που επιτέλους έλεγα να κάτσω κι εγώ για λίγο αναπαυτικά για να απολαύσω την αγαπημένη μου σειρά, να σου πετιέται ξαφνικά μια από τις εντυπωσιακές κυρίες που εκφωνούν τα δελτία ειδήσεων να μου το χαλάσει:Αγαπητοί μας τηλεθεατές σας πληροφορούμαι ότι λόγο εκτάκτων αλλαγών, στην συνέχεια του προγράμματος μας και στα πλαίσια του ειδικού αφιερώματος μας «Η δημοκρατία σε κίνδυνο» αντί της προσφιλούς εκπομπής «κλασσικά λαϊκά παραμύθια» θα προβληθεί στις οθόνες σας ένα ακόμα αριστουργηματικό δημιούργημα του διεθνούς ρεπερτορίου : «Απόψε αποφασίζει ο κυρίαρχος λαός» πρόκειται για ένα καθηλωτικό αφηγηματικό ιδεολόγημα δημοκρατικής συμπαραγωγής που διεισδύει εις βάθος χωρίς ενδοιασμούς στα επίκαιρα πολιτικά ζητήματα της ταραχώδους εποχής μας.
Βεβαιωμένα όπως αναφέρουν κοινό και κριτικές πρόκειται για ένα από τα πιο στοχευόμενα πρότζεκτ όλων τον εποχών, καθώς τον τελευταίο καιρό, δεν παύει μια πληθώρα από αυτές τις εποικοδομητικές παραστάσεις να ανεβαίνουν καθημερινά στις περισσότερες κεντρικές ευρωπαϊκές σκηνές.
Καλό σας βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην πυροβολείτε ασκόπως