14 Μαρτίου 2024

Απο-επιλογή

Και καλά εγώ αυτό το διάστημα να νοιώθω λιγουλάκι άβολα, διότι όσο να ΄ναι, πώς αλλιώς να το πω; ξαφνικά στα ύστερα μου βρέθηκα ιδεολογικά ξεκρέμαστος.

Εντάξει θα μου πείτε, «σιγά τα  ωά»*, εξάλλου νομίζω ότι δικαιολογούμαι κάπως, ως μια ελάσσονα μονοσήμαντη οντότητα.
Αλλά εδώ όπως βλέπω, κοντά στα δικά μου, συναφή προβλήματα αντιμετωπίζουν και η ΗΠΑ, όμως τι στα ανάθεμα είναι αυτό ; ολόκληρο κοσμοκρατορικό και βάλε σύστημα κι ότι καλύτερο έχει να προτείνει περιορίζεται σε αυτά τα δύο υπερήλικα προεδρικά μοντέλα;
Δηλαδή, όπως και να χει «τα πιάσαμε τα λεφτά μας», για να μην μας ξινίζουν μονάχα τα δικά μας, να λέμε και για τσι άλλοι.

*Δεν θα πέθαινα ποτέ για τα πιστεύω μου, γιατί μπορεί να είναι λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην πυροβολείτε ασκόπως