21 Ιανουαρίου 2024

Αναβάθμιση λογισμών

Περνώντας τα χρόνια, καθώς συνάμα μεγαλώνω αναγνωρίζω στον εαυτό μου ότι σταδιακά επέρχεται μια ποιοτική ωρίμανση σε αρκετές πτυχές του χαρακτήρα μου, ιδίως όσον αφορά την καλλιέργεια στον πνευματικό τομέα.
Μπορώ να πω μάλιστα ότι με τον καιρό, έχω φτάσει σε ένα σημείο εφάμιλλο υψηλών στάνταρτ.

Διανύοντας πλέων την κορύφωση της διανοητικής μου ωρίμανσης διαθέτω ένα πολύτιμο γνωσιακό υπόβαθρο θυμοσοφικής κοσμοθεώρησης, εργαλείο απαραίτητο για την κατανόηση των ατυχών εξελίξεων (βασάνων) κατά την διάρκεια της διαδικασίας της ύπαρξης.
Μιας κι ούτως η άλλως στην ζωή, ο χρόνος στο τέλος πάντα καταφέρνει να διευθετεί καταλλήλως, τα πάσης φύσεως υπαρξιακά ''αδιέξοδα'' που μοιραία ταλανίζουν την φυσική υπόσταση των πεπερασμένων πλασμάτων.
Ωστόσο όσο σημαντική κι αν είναι η εξελικτική πορεία που έχω κατακτήσει, δεν μπορώ να ισχυριστώ πως βλέπω και μια ανάλογη βελτίωση στις διαπροσωπικές μου σχέσεις.
Με βαθιά πικρία διαπιστώνω ότι καθαρά επί προσωπικού το αποτέλεσμα παραμένει μηδέν εις το πηλίκον.
Παρά το δεδομένο της εκλεπτυσμένης ωριμότητας μου, η οποία φαίνεται όμως ότι δεν αρκεί ώστε να προξενήσει έστω τον παραμικρό ενθουσιασμό, μήτε τυγχάνω τώρα κάποιας ιδιαίτερης αποδοχής από ότι πρότινος, εφόσον ακόμα δεν έπαψα να παραμένω παραμελημένος στην μονοδιάστατη σταθερά της μοναξιάς μου.
Σε ότι αφορά ειδικά και συγκεκριμένα το αντίθετο φύλο, ποθούμενο το οποίο ουδέποτε έπαψε να αποτελεί κορυφαίο ερέθισμα, ως ένα από τα πιο ανεξακρίβωτα μυστήρια, με σημαντικό ενδιαφέρων προς διερεύνηση.
Με κάθε αντικειμενικότητα πάντως, παραμένει φαινόμενο άξιον απορίας, ετούτη η ολική έλλειψη εκδήλωσης ενός κάποιου θαυμασμού η πάλι, έστω μιας κάποιας ένδειξης φανερής εκτίμησης, καθότι εδώ πρόκειται (πάλι εντελώς αντικειμενικά μιλώντας) περί ενός εξαιρετικά εκλεπτυσμένου προσώπου, ασχέτως αν η συγκεκριμένη περίπτωση αφορά το άτομο μου.
Παρόλο το νοητικό μου αντίκρισμα, αδυνατώ να εννοήσω τα αίτια τοιαύτης παντελούς αδιαφορίας, εδώ πλέον πρόκειται για μια ιταμή συμπεριφορά ακατανόητης περιφρόνησης για να το πω πιο απλά.
Ειδικά εφόσον πάνω από τα δέκα τελευταία χρόνια τουλάχιστον εξακολουθώ να παραμένω σταθερά 49 ετών κι εκτός αυτού, φυσικά διατηρούμε πάντα νέος, ωραίος, με πράσινα μάτια, έξυπνος, γρήγορος, δυνατός και οσονούπω πολύ πλούσιος.
Λίαν προσεχώς μάλιστα, αφού παρεμπιπτόντως παρέλειψα να επισημάνω την σταθερή κατάθεση πλήθους δελτίων τυχερών παιγνίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην πυροβολείτε ασκόπως