αφού εκτός από μεταφορικό μέσον, στα πρώτα χρόνια της ύπαρξης τους , μετατρέπονταν και σε σκαπτικό για τα χωράφια.
Πρόκειται
για τοπικές μικρές βιοτεχνίες που τα συναρμολογούσαν τα πατενταρίζανε
η κατασκεύαζαν διάφορα μέρη τους, : (δεν
γνωρίζω να πω περισσότερα με σιγουριά).
Με τα χρόνια τα τρίκυκλα είχαν την δική τους μικρή εξελικτική διαδρομή, τους πρόσθεσαν μηχανή αυτοκινήτου, μίζα , λεβιέ ταχυτήτων , πεντάλ, απέκτησαν τιμόνι , κουβούκλιο , παρμπρίζ,
πόρτες , φανάρια , φλας (πάντα σε αχρηστία ) Μπορούσες να βρείς διάφορα τέτοια
μοντέλα σε οικονομική έκδοση η σε full extra !.
τριγυρίζοντας ανάμεσα στους ταλαίπωρους
δρόμους της μεγαλονήσου.
Το πόσο πολύ αξιόπιστά οικονομικά και αποτελεσματικά υπήρξαν
τα τρίκυκλα ,μπορεί κανείς να το διαπιστώσει από το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα μπορείς εύκολα να τα συναντήσεις
να κυκλοφοράνε ενεργά
και υπερήφανα έως και σήμερα.στους δρόμους της Κρήτης .
ΥΓ1: μόνο συμβατικές πινακίδες κυκλοφορίας δεν απέκτησαν ποτέ
Οι σκαπανείς της Κρητικής
τροχοκίνησης
(με ΄να κλίκ )
Έχουν κανονικά πινακίδες. Διαθέτω ΚΡΟΝΟΣ με πινακίδα κανονικά (ΠΡΕΒΕΖΑ)
ΑπάντησηΔιαγραφήψαχνω να βρω μια καροτσα τετοιου τυπου ξερετε που μπορω να βρω;
ΑπάντησηΔιαγραφήANΩΝΥΜΕ ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΜΠΡΙΖ...
ΑπάντησηΔιαγραφήfile karotsa kai to sazman thelw to kinitira ton exw ola komple
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο οτι θυμαμαι υπηρχανε και τα ΚΝΩΣΣΟΣ και τα ΦΑΙΣΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Ψάχνω για ένα πετρελαιοκίνητο με καρότσα. Υπάρχει κάπου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλτε φωτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα αυτό το άρθρο έντεκα χρόνια αφού γράφτηκε. Είμαι υπερήφανος ιδιοκτήτης δύο σκαφτικων candia, εκ των οποίων το ένα το κληρονόμησα από τον παππού μου και το άλλο από τον πατέρα μου. Σκάβουν κάθε χρόνο εικοσιτεσσερα στρέμματα αμπέλια, δύο χέρια.
ΑπάντησηΔιαγραφή