Παραθέτω μερικές εμπεριστατωμένες παρότι (κωμικοτραγικές) απόψεις περί των κοινών:
"Φρόνιμοι και νοικοκυροί,δεν ζουν στον Ψηλορείτη. Οι κουζουλοί την κάμανε αθάνατη την Κρήτη"
6 Ιουνίου 2022
Αν δεν το κάνω εγώ, θα το κάνει κάποιος άλλος !
Παραθέτω μερικές εμπεριστατωμένες παρότι (κωμικοτραγικές) απόψεις περί των κοινών:
5 Ιουνίου 2022
Όσο ζει κανείς πεθαίνει
Το παραδέχομαι προκαταβολικά προτού καν χρειαστεί να μπει κανείς στον κόπο και αρχίσει να κράζει, ο τίτλος της παρούσης ανάρτησης είναι μια βλακεία και μισή,
Αιχμές και παρακμές
«"Πρέπει να αγαπά κανείς πολύ τη δημοσιογραφία, την πατρίδα του, τους φτωχούς και κατατρεγμένους αυτού του κόσμου για να ασχολείσαι μαζί τους, ακόμα και όταν είσαι πολυεκατομμυριούχος. Πρέπει νομίζω, η ΕΣΗΕΑ να κατεβάσει τη ρήση του Ιάκωβου Μάγερ, του δημοσιογράφου που σκοτώθηκε στο >Μεσολόγγι κατά την Εξοδο, "η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης" και να τοποθετήσει προτομή του Γιώργου Τράγκα με την επιγραφή: Δημοσιογραφία είναι η χαρά να πίνεις εις υγείαν των κορόιδων.»
*Από άρθρο του καθηγητή Δημήτρη Ψυχογιού στα Νέα.
Μπορεί γενικά να μην συμφωνώ σε πολλά με τις τοποθετήσεις του κου καθηγητή άλλα με το προηγούμενο σχόλιο "έγραψε".
4 Ιουνίου 2022
31 Μαΐου 2022
STOP WAR or GO ?
Οι New York Times καλούν τις ΗΠΑ να σκεφθούν «το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία»
Ειδικά επιλεγμένα άρθρα γνώμης, πληροφορίες, σενάρια, αναλύσεις και άλλα πολλά αφηγήματα εγκεκριμένα από ειδικούς και ειδήμονες , διανθισμένα με τις κατάλληλες λέξεις, φράσεις κλισέ και εικόνες, αναπαράγονται καθημερινά και αναδημοσιεύονται απαράλλακτα σε όλον τον διεθνή τύπο, ώστε να ενημερώνεται ανεξάρτητα πλουραλιστικά και καταλλήλως η κατά τα άλλα πάντοτε αντικειμενικά πληροφορημένη κοινή γνώμη.
30 Μαΐου 2022
Σύγχρονοι βυζαντινοί !
29 Μαΐου 2022
Υδροβιότοπος Αλμυρού (Να το πάρει το ποτάμι;)
Απαράδεκτη περιβαλλοντολογική ''διασάλευση'' προξενείτε από τις ''χωματουργικές'' παρεμβάσεις βαρέων μηχανημάτων (μπουλντόζες), στην δημοφιλή παραλία της αμουδάρας στο Γάζι
Από τις κατεδαφίσεις των διατηρητέων στην διατήρηση των κατεδαφιστέων !
Μετά από την πρόσφατη ανάρτηση για την τύχη ενός ακόμη από τα πολλά διατηρητέα που κατέληξαν τελικά σωρούς από μπάζα στην πόλη του Ηρακλείου. Με την παρούσα ανάρτηση μεταβαίνουμε πάραυτα στο αμέσως επόμενο στάδιο αυτό που αφορά τα κατεδαφιστέα. Σε αντιδιαστολή των διατηρητέων, τώρα και σύμφωνα με τον ορισμό του τομέα, θα περιμέναμε και το ανάλογο αποτέλεσμα, άλλα όχι κι εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο από ότι ο όρος κατεδάφιση υποδηλώνει. Πρόκειται για ένα ακόμη μυστήριο αντεστραμμένης λογικής, καθώς φαίνεται ότι κι εδώ επιδρά το φαινόμενο της εν Ελλάδι πραγματικότητας. Διαβάζοντας για το θέμα που όπως πληροφορούμαστε ξεκίνησε από το μακρινό 1973, μπορεί πλέων δικαίως να άπτεται στις αρμοδιότητες της ειδικότητας των ιστορικών. Εδώ πάντως παρατίθεται λιτά με μια σειρά από τίτλους που παραπέμπουν σε άρθρα εποχής, με την απαιτουμένη μεταξύ τους χρονική απόσταση λαμβάνοντας υπόψιν την ταχύτητα των αρμοδίων υπηρεσιών της κρατικής μηχανής. Τέλος ετούτη η σύντομη παρουσίαση κλείνει με την πανηγυρική διαβεβαίωση μιας λίαν πρόσφατης φωτογραφίας. Ωστόσο αυτή η ιστορία, ποια ιστορία δηλαδή, εδώ πρόκειται για γενικευμένη πρακτική συστηματικής καταπάτησης των ακτογραμμών, κάτι το όποιο αλώστε συχνά συναντάμε όλοι μας σε πλύστες περιπτώσεις , αλλά και η παραπάνω ενδεικτική περίπτωση που αναφέρουμε, όπως φαίνεται δεν αποτελεί παρά το κερασάκι στην τούρτα.
27 Μαΐου 2022
Όλα τα έχει ο Καρτερός.
Πραγματικά δυσκολεύτηκα (προτού τελικά καταφύγω στην κλασική λύση της αλφαβητικής παράθεσης των σχετικών λημμάτων, με παραπομπή στους ανάλογους υπερσύνδεσμους) στο πως να παρουσιάσω με την καταλληλότερη περιγραφεί των πολλών αλλά ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που συγκεντρώνονται σε έναν και μόνον σχετικά περιορισμένο τόπο. Αναφέρομαι στην προσφιλή σε ντόπιους και τουρίστες παραλία Καρτερού που μοιράζεται ανάμεσα στους δυο όμορους Δήμους Ηρακλείου και Χερσονήσου. Χαρακτηριστικά με τα οποία συνθέτεται η ποικίλη φυσική και ιστορική μοναδικότητα του, δίχως να απαλείφονται οι σχετικές αναφορές στα χρόνια προβλήματα που υποβαθμίζουν ένα σύγχρονο περιαστικό περιβάλλων.