24 Ιουνίου 2011

Τα αυθεντικά Κρητικά ιστολόγια

Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΚΙΣΑΜΟΥ 
 ΚΡΗΤΩΝ - ΠΑΝΘΕΟΝ


Βιντιστολόγιο εκπαιδευτικής μελοποίησης~ Κρτες τος παδας μανθάνειν τος νόμους κέλευον μετά τινος μελδίας


Ψαράκης Κ.
"Πάμε βόλτα στα Χανιά  ... στο χώρο και στο χρόνο"

Άγιος Γεώργιος Σισών

Aρχείο
 Eμπειρίες απο τις διακοπές σας στην Γαύδο.
Βασίλειος Γεώργιου Μαυρογένης  
ΛΑΚΚΟΙ  ΚΑΙ  ΛΑΚΚΙΩΤΕΣ


Ένωση Απανταχού Λακκιωτών
Πρόταση επιλεγμένων ιστοσελίδων (blogs) που έχουν έως τώρα υποπέσει στην αντίληψη μου*  και που κατά την γνώμη μου έχουν δουλέψει με μεράκι επάνω στην ιστορία και την παράδοση της Κρήτης. Η επιλογή είναι ενδεικτική,η σειρά παρουσίασης τυχαία, σαν  κύριο κριτήριο εκτός από την Κρήτη έλαβα υπόψη μου  και την παλαιότητα του blog. Μερικά από αυτά  συνεχίζουν να είναι εν ενεργά κι αλλά  έχουν πάψει να εμπλουτίζονται, προσφέροντας μας ώμος ακόμα απλόχερα το σπουδαίο υλικό τους.

*Προφανώς αρκετά ιστολόγια  θα μου διαφεύγουν, και κάποια άλλα άθελα μου θα τα έχω αδικήσει, σε μια προσπάθεια να περιροριστουν οι  «αδικίες» , παρακαλώ όποιος έχει κάποιο blog  να προτείνει  ας το κάνει.

4 σχόλια:

  1. Μπράβο φίλε μου! Συνέχισε την καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δάκρυα συγκίνησης-αγάπης και χαράς τα σωθικά μου τα πλημύρισαν.
    Πολλών λογιών φλιφλίσματα μέσα στ αυτιά μου ετούτα μου ψιθύρισαν:
    << Στα βάθη πελάγου αρμένιζα,μα ΄δα ΄ρθα στο λιμνιώνα, πλιό δε φοβούμαι ταραχή ουδέ μάνητα χειμώνα.>>
    Σας ευχαριστώ. Σας Αγαπώ. Η συνέχεια ακολουθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ φίλε μου για την αναφορά σου στην σελίδα μου, να σαι καλά και καλή δύναμη ...με συνέχεια στην παράδοση της Κρήτης...

    Με εκτίμηση
    Γρηγόρης Σοφικίτης
    www.cretainfo.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώντας για την αξιέπαινη προσπάθειά σας σας στέλνω και τις παρακάτω διευθύνσεις
    http://kritotopos.blogspot.gr/
    http://xenioskris.pblogs.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μην πυροβολείτε ασκόπως